Translate

úterý 15. dubna 2014

Deka č.2

Krásný večer,
ještě jsem nedodělala první deku a už dělám další..... no a to jsem celá já:-)
Jakmile začne být činnost málo kreativní, tak přesedlávám. 
Tu první deku, kterou jsem vám tady v předešlém příspěvku ukazovala jsem dostala do fáze sešití všech čtverečků, ale zapošití všech těch cancourků už je pro mne málo kreativní, a tak jsem deku č.1 odložila na později a začla novou:-) 
Tak uvidíme, do jaké fáze dostanu tuto!

Když se v pozdních večerních  hodinách konečně dostanu k televizi, nevydržím u ní jen tak sedět  a nic rukama nedělat. 
Proto musím být neustále obložená vlnama a něco tvořit. V podstatě mi je jedno co, hlavně to nesmí být moc náročné a musí to rychle přibývat:-) A jelikož dek není nikdy dost, tak jsem se vrhla právě na ně.
Neznám větší relax, než sedět s háčkem či jehlicema a tvořit a tvořit......








Žádné komentáře:

Okomentovat