Translate

pondělí 18. února 2019

Abertamy v Krušných horách


...tak tohle je ta slíbená neděle, která navazuje na tu sobotu, o které jsem tu už psala.-)
Doufali jsme , že se počasí vyřádí v sobotu a v neděli se nám ukáže sluníčko...ale to jsme si mysleli špatně...
...v neděli jsme se opět probudili do sněhové nadílky, která se postupně měnila v mlhu...
takže se kýčovité fotky s modrou oblohou nekonaly, ale podle mě i ta mlha má své kouzlo..
..mně osobně se tyto akce líbí za každýho počasí...má to něco do sebe a člověk zažije i sem tam nějaké dobrodružství...
.......
zrcadlovku jsem do tohoto počasí nebrala, šla jsem jen tak na lehko,jak se říká..s malým batůžkem,termoskou a energy tyčinkou a pro zrcadlovku už tam místo nezbylo...
asi bych jí v tom mrazu snad ani nevyndavala, přeci jenom vyndat telefon z kapsy bylo v těchto podmínkách praktičtější a mnohem rychlejší...


..už tady začali první potíže...
jeli jsme do Abertam z Nových Hamrů na jistotu, že tu budou hezké tratě a žádní lidé...
...tak lidí tu fakt moc nebylo, ale nebyly tu ani ty slíbené vyjeté stopy, takže se sem tam musel někdo obětovat a stopu tvořit...


...což v tomhle hlubokým a měkkým sněhu to šlo dost špatně...

tady normálně stopy nevedou, ale potřebovali jsme se dostat na nedalekou magistrálu a jiná možnost nebyla...takže někteří už tady měli značné potíže.-)

..někdo to vyřešil po svém:-)...i bez lyží to šlo...

..no a když jsme sjeli  kopec do údolí, tak jsme museli zase zákonitě další vyšlápnout...
....jenže to jsme netušili, že to bude spíše překážková dráha...
...stromy tu pod tíhou sněhu padaly o sto šest...
...ale přežili jsme...


....tady to spravila malá svačinka a jelo se dál...
konečně jsme se došplhali k magistrále, ale tady už pomalu a jistě začala padat mlha...
....tak ještě že nás stopa vedla, protože byly chvíle, kdy jsme neviděli na metr...



...mlha přede mnou...mlha za mnou...
hlavně s úsměvem:-)))

tyhle krásné čepice jsme tu míjeli na každém rohu
..neúplná partička, všichni úsměv na tváři, takže pohodička...
ze sobotního běžkování bylo pár odpadlíků, ale my stateční držíme pořád:-))

...tady nebejt těch klacků, tak jde člověk úplně jinam..
což si na vlastní kůži vyzkoušela moje sestřička, kdy udělala špatný skluz, kůl se jí dostal po její levici a propadla se do potoka....ale sranda musí bejt...

...tohle se nemusí ani komentovat....zvláštní vstup do občerstvovací stanice:-)

...byl tu dobrej metr a půl až dva metry sněhu....

...a takhle tu zima čaruje.-)



....prostě i na to počasí, to zase bylo super...
....byla sranda..
..pohyb...
...čerstvý vzduch...
a tak to má být

Takže sportem ku zdraví:-)
Pavla

4 komentáře:

  1. To musel být tedy fuška. A ten slastný odpočinek s dobrým pocitem v sobě po tom všem.
    Jste obdivuhodná parta !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V partě to jde vždycky lépe,a když je pak v cíli za odměnu hospoda,tak super a vše bolavé zapomenuto☺️

      Vymazat
  2. Krásný! Zaujala mě ta poslední věta :) Já jsem si na podzim při sportu přivodila tak vážná zranění, že se z nich zotavuji ještě dneska. Takže hlavně opatrně. Sportu zdar!

    OdpovědětVymazat
  3. No taky se říká sportem k trvalé invaliditě...takových tam pár v sobotu taky bylo,ale nic vážného...☺️...já jsem optimista,tak říkám sportem ku zdraví...a vám přeju brzké uzdravení a hezký den,pavla

    OdpovědětVymazat