Translate

úterý 5. února 2019

Zůstanou naše blogy nebo budou smazány????

...toť otázka...

původně jsem přišla psát další příspěvek a původně měl být o něčem úplně jiném...

... ale když jsem otevřela stránky blogu, tak na mě vyskočila též zpráva o zániku Google+...
už jsem tu na jiných blozích u jiných blogerů na toto téma narazila a nikdo v tom moc jasno nemá, co bude nebo nebude...
..někdo se už se svým blogem loučí, že mu bude smazán..já se s tím moc smířit nechci, tak pátrám...

já osobně informaci o zániku google+ pochopila  tak, že nezaniknou blogy, ale funkce různých tlačítek...ale nerozumim těm odborným výrazům, takže nevím, jestli má cenu další příspěvky vkládat, či nikoliv a hledat pak  jinou cestu, kam si své vzpomínky, postřehy, tvorbu, atd ...ukládat

nějak se nedokážu smířit s tím, že mi bude smazán blog,kterému se věnuji už asi 5 let,ve kterém mám uloženy své srdeční záležitosti
stejně tak se nemůžu smířit s tím, že už bych si žádný blog jiných blogerů nepřečetla!!!

Našel by se tu prosím někdo, kdo by nám blogerům řekl, jestli blogy i nadále zůstanou a nebudou smazány???
děkuji

6 komentářů:

  1. Pokud chapu ze zpravy, ktera se mi objevila v bloggeru, tak blogy zustanou!

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji hezký den. Dle tohoto článku: https://dotekomanie.cz/2019/01/google-konci-rozlouceni-probehne-za-10-mesicu/, budou data smazány, je zde odkaz na stažení dat. Tak nevím. Renata

    OdpovědětVymazat
  3. Ale zkuste data stahnout...me to za prve neslo a za druhe to stahovalo data mimo blog :)

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky, blog aj mail bude fungovať.

    Google+ je sociálna sieť, podobne ako Facebook alebo Twiter a bola málo využívaná, tak ju rušia.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, pochopila jsem to tak, že zanikne Google+, nikoli Blogger. Takže blogy podle mě zůstanou.

    OdpovědětVymazat