Translate

středa 13. února 2019

pletené návleky na běžky...

...vznikly náhodou..
..nápad uplést si je, vzniknul v mé hlavě asi tak ve středu večer, takže jsem zaplula do skříně s klubíčky a začla hledat, z čeho si je upletu....barva byla jasná, když už , tak ať to ladí ke zbytku mému oblečení, které na běžky nosím:-)
...a měla jsem štěstí...
...roky mi tu téměř po celém baráku leží sem tam něco nedopleteného, sem tam něco vypáraného, sem tam klubíčka, které jsem si koupila levně jako recy...prostě jsem zaplula do té správné skříně a tam našla přesně barvy, které jsem potřebovala....


..byla jsem šťastná hned ze tří důvodů...
1) zase mám co plést
2) našla jsem barvy přesně ty, které mi budou ladit
3)konečně budu plést zase něco praktického, co bude hřát a zabrání tak i padajícímu sněhu do bot...a možná to i bude dobře ve stopě vypadat.-)...

....takže jsem se dala do pletení ještě ten večer..
...nějak jsem nakombinovala klubíčka, dala i více vln k sobě, aby to bylo fakt teplé a s chutí se dala do práce...
...jeden návlek jsem stihla za večer, druhý den jsem koupila širokou gumu do spodní části pod botu a jednu slabou gumičku do horního rantlu, aby mi návleky nesjížděly po hladkých legínách...
...ve čtvrtek jsem dodělala a i druhý návlek a někdy v noci jsem přišila gumičky , zapošila nitky a v pátek dopo už je balila k ostatním věcem, abychom mohli odpoledne vyrazit do Krušných hor....

...to jsem ještě netušila, jak mi budou opravdu skvěle sloužit...




...neskutečně mě hřály a stoprocentně zabránily padajícímu sněhu do bot...
né všude byly projeté trasy a v těch neprojetých jsem za ně byla opravdu vděčná.
Po prvním dni jsem je měla celé obalené sněhem, omrzlé, ale nožky pod nimi byly hezky v teple a suchu...

...takže jsem za ten rychlý nápad uplést si je...na sebe pyšná...
A když pak je nápad, tak realizace je už potom sranda.-)

...A ještě k této sukýnce...
dostávám od vás dotazy, jak se nosí a jak se v ní jelo a tak...
...tuhle sukýnku si přeju od doby, co s ní přišla  Monika z kopečku a dala na ně odkaz na jedny stránky...ale když jsem tam viděla ty ceny, tak mi přešla chuť...jelikož za 4000,- nemám ani zimní bundu...pro mě naprosto nehorázná částka za něco, co si vemu párkrát za rok!!!
a tak jsem se smířila s tím, že jí mít prostě nebudu...

až jsem takhle šla na konci sezony do sportu shánět věci na jaro a narazila tam na NÍ!!!
měly poslední kus...sice  o velikost větší než bych snesla, ale nekupte to, když byla zlevněná na 700,-, což už jsem byla ochotná dát...nad barvou jsem vůbec nepřemýšlela, prostě jsem jí vzala..jiná nebyla...

No a musím říct, je úžasná. na jedné straně se dá rozepnout celá, takže si jí můžete kdykoliv a kdekoliv nandat nebo sundat /což je dobrý udělat třeba v hospodě-sundat si jí a dát jí tam někam na topení a sedět v suchu a před odjezdem zase nandat a vyrazit/  a z druhé strany má zip od spodního rantlu asi tak deset cm. Takže si z obou stran můžete vytvořit rozparky podle toho, jaký potřebujete udělat skluz.
zkoušela jsem jí v extrémních podmínkách ... jelikož bylo opravdu krušně....bylo mi v ní teplo, pod ní sucho...nakonec jsem zjistila, že i ta barva se mi vlastně hodí a k tomu všemu jsem už doladila zbytek a v tomhle kompletu mě takhle můžete ve stopě potkávat:-)))
ani nevadí, že je o číslo větší, protože mám na sobě vždy několik vrstev tak sukýnku natahuju přes všechna funkční trika a mikiny, takže drží.-)
jsem s ní opravdu spokojená a můžu jen doporučit
určitě se dá využít i jen na zimní procházky nebo do chladného podzimu, pro ty, co mají rádi teplo a snaží se vypadat trošku žensky i při takovýchto sportech...určitě službu udělá...
Pavla


6 komentářů:

  1. To je úžasný nápad Pavlo a návleky jsi báječně otestovala. A já si pamatuji, že jsem zatoužila po této sukni také po shlédnutí u Moniky, ale cena mne naprosto odradila. Užila bych ji jenom na výšlapy v zimě po okolí- nelyžuji, takže z toho sešlo. Ale ty jsi měla super nákup, za tuhle cenu bych po ní skočila také :o)).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Álo,doporučuji teď na konci sezóny projít sporty a třeba budeš mít taky štěstí.-)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá...též toužím po takové sukýnce.Nicméně cena není v mých možnostech.Ale kdybych narazila na takovou ,krásnou cenu.Neodolala bych.Navleky mi připomněly práci mé milé babičky.V 80.letech jsem v nich honila vodu.Též by se mi líbily.Jste šikovná.Hezký večer.JP

    OdpovědětVymazat