Translate

středa 6. února 2019

Pánské pletené palčáky


..tak už můžu konečně odtajnit...
byl to dárek pod stromeček pro mého muže a jeho opravdu velké ruce:-)
...dokonce mi i zapózoval na fotku, tak je vidíte i v praxi
  /moje ručka v nich přeci jen trošku plave/




objednala jsem si na to vlnu od Drops Air černá
a pletla každkou rukavici ze dvou klubek, aby byly opravdu teplé.
použila jsem 5 krátkých jehlic a šlo to docela rychle.
začla jsem na 42 ok a udělala tak dostatečně dlouhý rantl
pak jsem ještě čtyři oka rovnoměrně přidala, takže jsem jich měla 46
(ale tím se neřiďte, protože má manžel opravdu velké ruce a v obchodech rukavice běžně nesežene...proto ten nápad pro tento dárek.-)
v podstatě se plete pořád roura, ale v momentě, kdy dojdete k palci, tak musíte začít přidávat  a vytvořit tak klínek pro palec...nad tím jsem dlouho přemýšlela, jak to udělám, až mi pomohlo video přimo na drops. 
pak se všechna ta přidaná oka sundají na jinak barevnou přízi, na jehlicích přidáte tři oka a tím vám vznikne otvor pro palec, kterého si přestanete všímat a plete dál rouru do požadované výšky...
poté nahodíte na tři až čtyři jehlice palec a upletete palec...
..neni to nic složitého.-)
tak můžete vyzkoušet
Pavla







..........
a jinak ještě ke včerejšímu příspěvku
přišlo mi pár komentářů a několik mailů a je vidět, že moc nikdo neví, jestli tedy budou nebo nebudou blogy smazány.
Takže všem, kdo jste napsali moc děkuji a musíme doufat, že prostě smazány nebudou a budeme moci blogovat i v budoucnu
držme si palce!!!!
hezký večer, Pavla

2 komentáře:

  1. Manželovi jsem slíbila bezprsťáky do auta, ale stále ještě pracuji na jeho šále k nové bundě, nestíhám :o). Tvoje palčáky musí být opravdu hřejivé.
    Domnívám se, že blogy smazány nebudou, musíš si zkontrolovat v Nastavení zda se přihlašuješ přes Google+ nebo přes Blogger.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, no já právě nejsem žádnej počítačovej expert,tak vlastně nevím přes co se přihlašuji😏

    OdpovědětVymazat