Translate

neděle 3. února 2019

dnes....





....nám měli přijít ořezat ořech!!!!

tak to trošku neklaplo
ještě v půl sedmý ráno pršelo a než jsme se všichni vykutili z pelíšků, tak bylo bílo a stromy se pod tíhou sněhu prohýbaly a stále prohýbají, protože sněhová vánice trvá.
A to je 2.2.2019 a bydlíme v nížině!!!
....
na psaní příspěvků na blog jsem trošku lemplík a nestíhám a vkládám dost často s křížkem po funuse, ale dnes jsem se vybičovala a musela podat aktuální report...

nějak nám to ta příroda chce asi vynahradit...když chyběla voda v létě, tak si asi máme užít dostatek sněhu v zimě...
..tak jen doufám, že to nebude pokračovat povodněmi, k čemuž tato zima dost spěje

...buďme ale optimisti a berme si z toho jen to pozitivum...
třeba to, že nemusíme vyjet na běžky bůh ví kam, ale že stačí vyběhnout na pole za barák a proběhnout se tady

taky to má další pozitivum, že všechno pod tím sněhem vypadá tak nějak hezky uklizeno:-), což je u nás doslova, protože celou zahradu předěláváme a neni zatím koutek, kterým bych se mohla pyšnit...tak je snad lepší, když je to pod tím sněhem:-)

a další pozitivum je to, že je neděle, že nikam nemusíme a že minimálně pohled z okna je moc hezký.-)
a co vy? taky jste se probudili do bílé zimy?








a tady pár fotek, které jsem pořídila přesně před měsícem 2.1.2019
úplně si na ten den pamatuji, kdy jsem jela od doktorky, zajela pro malý nákup do Lidlu a když jsem z Lidlu vyšla, měla jsem co dělat najít svoje auto....během 15 ti minut bylo bílo a na všem asi 10 cm sněhu....nechtělo se mi čekat, tak jsem rychle nandala zasněžený nákup do auta a vydala se směrem k domovu a doslova jsem projížděla silnice jako jeden z prvních řidičů v té vánici....já to ustála a dojela domů v pořádku, ale během jízdy skrz Plzeň jsem potkala asi 6 dopravních nehod...většinou nedobrždění...
doma jsem rychle vynosila nákup a než jsem stihla vyběhnout s foťákem, tak se vylouplo sluníčko a všechnu tu sněhovou čerstvou nadílku to krásně ozářilo
...tak se třeba dnes  taky dočkáme.-)
...
mějte pokud možno krásnou a klidnou a zasněženou neděli
Pavla







Žádné komentáře:

Okomentovat