Translate

pondělí 4. února 2019

...jako v pohádce...


...jsem si připadala při dnešní tříhodinové procházce s naší Terry...
bylo božsky!!!
ač jsem měla naplánovanou práci už od rána, tak tohle počasí mě prostě přesvědčilo, že ta práce počká, ale to počasí ne.
Vyšly jsme akorát.
 Všechno v tu dobu bylo ještě krásně zmrzlé a zapadané...
...prostě jako v pohádce...
a to nebydlíme nikde na vesnici, ale ve velkoměstě a tohle máme téměř za barákem:-)
první fotka je pohled  přes železniční trať-na čtvrť Božkov
..ano, zde se vyrábí náš "Tuzemák":-)
akorát, že pohled na fabriku neni tak zajímavý, jako na starý Božkov, který je součástí Plzně...
...a já fotím jen hezké věci.-)
...
máme to štěstí, že bydlíme na kraji města, takže stačí pár minut a jsme v polích u řeky Úslavy
...a dnes tu bylo nádherně...
takže jsme se s Terinkou brodily hlubokým sněhem, viděly jsme koně, kačeny na řece, potkaly psí kamarády..prostě paráda...
...teď mě ale čeká ta práce, takže vy se tu pokochejte fotkama a já jdu dělat.-)
Terinka má od doby, co jsme přišly - půlnoc - a o tom to je...
...vyvětrat se a nezlobit...
Mějte krásný večer
Pavla




























Žádné komentáře:

Okomentovat