Translate

čtvrtek 20. března 2014

Jen tak pro oko:-)


Krásný sluneční první jarní den. 
Včera jsem si byla koupit pro radost malou kytičku, abych mohla nafotit truhlík s novým vzorem. Domů jsem si přinesla místo jedné, hned tři:-) a tak je to se mnou pořád:-)
Nemohla jsem tam přeci nechat tak krásné violky, které mi doufám nějakou tu dobu vydrží.
Dnes ráno mi firma přivezla více jak 200 kg hlíny. Než mi ji všechnu vyložili, tak jsem si vzala foťák a jen tak pro radost jsem si nafotila pučící keře a kvetoucí jarní kytičky. Moc si zahrady v tuto dobu neužiju, jelikož jsem hodně v dílně. O květináče je velký zájem, a tak mi nic jiného ani nezbývá. Pak se nestačím divit, co už všechno kvete a co už pomalu  odkvétá a jak se zahrada ze dne na den mění.
Tak snad dnes si chvilku s rodinou posedíme na terásce a budeme užívat sluníčka. Energie se chtě nechtě dobíjet musí a když je tak krásně, tak by byl hřích, toho nevyužít. 
Mějte krásné dny
Pavla



truhlík z mé dílny
veškerou mojí keramiku najdete ZDE  









Žádné komentáře:

Okomentovat