Translate

pondělí 17. března 2014

Není nad dobré sousedské vztahy:-)


Každým rokem vyhlížím z okna, kdy začnou sousedi zmlazovat  tuhle krásnou kroucenou vrbu. Mají jí v předzahrádce přímo před okny, takže ji musí chtě nechtě každý rok ořezat, aby jim šlo do oken aspoň trochu sluníčka. A na ten okamžik se vždy moc těším:-)  Na tyto kroucené pruty se v naší ulici stojí fronta, každý si tuhle krásnou dekoraci nemůže nechat ujít:-) Já se letos nachomítla jako první, a tak jsem si odnesla prvotřídní kousky. Zatím jsem je stihla jen napíchat do květináčů, do kterých zatím není co zasadit, a tak mi dělají parádu jak před vchodem, tak na terase. 
Další zdobení bude na velikonoce, kdy už se těším, až na větve zavěsím vajíčka:-)

Poslední krásný den před tím větrným víkendem, jsem si stihla umýt terasu i zahradní nábytek, částečně jsem terasu trochu nazdobila a stihla si užít ještě sluníčko s kávičkou na terase. Člověk nikdy neví, kdy se zas takové krásné počasí objeví:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat