Translate

středa 26. března 2014

odpolední svačinka

Krásné odpoledne,
venku je zima, a tak peču a peču. Běhám mezi dílnou a kuchyní:-) 
Včera jsem si koupila ve výprodeji v Tchibu malé silikonové formičky na mini bábovičky, a tak mě dnes děti přemluvili, abychom je vyzkoušeli. 
U formiček jsou vloženy asi dva recepty, ale já na poprvé udělala svůj rychlý od oka:-)
 /vejce, cukr, olej, mléko, mouka s práškem do pečiva/
Z formiček jsem jim musela trochu pomoc, ale nakonec bych řekla, že výsledek vypadá docela dobře.  
No a ze zbylého těsta jsem ještě upekla rychlý koláč.
/do kulaté bábovkové formy jsem nalila zbytek těsta, na to nalila tvaroh rozdělaný s cukrem a mlékem a na to nakladla nastrouhaná 3 jablka, smíchaná se třtinovým cukrem a trochou hrubé mouky. No a na to všechno jsem ještě nakrájela kousek másla na plátky.......A dva výborné zákusky jsou na světě. Musím podotknout, že než se stačil koláč s jablky upéct, tak bábovičky byly ta tam:-)
A to jsem původně myslela, že je dám dětem a manželovi zítra na svačinu. Tak to se nezadařilo, druhý koláč mizí opět rychlostí blesku, a tak jsem neponechala nic náhodě a zadělala raději ještě na chleba, aby nešli zítra do školy a práce s prázdnou:-)
No a teď, když mám konečně hotovo v kuchyni, tak jdu zase zdolávat dlouhý seznam objednávek na keramiku.
Mějte krásný večer
Pavla




Žádné komentáře:

Okomentovat