Translate

úterý 4. března 2014

keramika - březnové novinky

Krásný večer všem
Představuji vám další novinky z mé dílny.
Tento dortový tác vznikl na přání. Celý minulý rok jsem přemýšlela o tom, začít tyto dortové talíře dělat, akorát od myšlenky k hotovému výrobku vede hodně a hodně dlouhá cesta. Takže jsem to pořád odkládala, ale nepřestala jsem vymýšlet, jak na to. 
Až začátkem tohoto roku, mě oslovila jedna paní, moje stálá zákaznice, že by si moc přála takový talíř ode mne mít. To mě samozřejmě potěšilo a utvrdilo v tom, že je nejvyšší čas domyslet poslední detaily a začít na těchto tácech pracovat. 
Na pohled to vypadá, že je velmi jednoduché, takový talíř vymodelovat, já už to ale vidím trochu jinak. Nejprve si musí člověk vyzkoušet, co to udělá při schnutí, následně pak při výpalech, člověk musí mít pořád na paměti, že část, která přijde do styku s potravinou, musí být glazovaná, tudíž už pak není možné na té straně pálit...atd , atd...takže pár předchozích talířů skončilo v koši a tento je první povedený. Teď už vím, jak na to technicky a můžu si hrát s detailama.
Takže pro všechny zákaznice mám dobrou zprávu-tyto podnosy začínám vyrábět a bude jich jen přibývat.
všechnu mojí keramiku najdete ZDE 


Snažím se vyjít vstříc i zákaznicím, které touží po velkých květináčích:-)

nový tvar dóz na vařečky. Doposud jsem dělala dózy na vařečky ve tvaru roury, ale je čas na změnu, proto jsem vyzkoušela i něco jiného. Tento tvar dóz se opět bude vyskytovat v mém obchůdku ZDE s různým designem. 
Když nebudete chtít použít na vařečky, můžete použít klidně jako vázu na kytky:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat