Translate

středa 12. března 2014

Pouštím jaro do kuchyně

Ani nevíte, jak už se těším na to, až ráno otevřu dveře na terasu a zavřu je až večer.  Vstup na terasu a hned do zahrady máme přímo z kuchyně, takže přírodu na dosah.  Terasa je na JZ, jde nám sem sluníčko tedy až odpoledne, což je ideální, protože dopoledne jsem stejně v dílně a nestačila bych si ho tak užít.  Za to odpoledne a večer je na terase úžasný relax, který po náročné práci vždy ocením. Ale znáte to, člověk si lehne do lehátka, koukne kolem sebe a najednou si říká: "tady ten keřík by chtěl trochu ostříhnout, tu něco vyplejt, květináč přesadit, zahradu posekat......" a chvíle relaxace jsou rázem tatam:-) 
Dnes jsem ještě na lehátku neležela a ještě dlouho ležet nebudu, protože práce na zahradě teprve pořádně začnou, ale aspoň na chvilku jsem pustila jarní sluníčko do kuchyně a hned se mi lépe vařilo:-)
Jsem vděčná za to, že si takový luxus můžeme dopřát:-)







Žádné komentáře:

Okomentovat