Translate

středa 28. května 2014

Čarovné bylinky-SEDMIKRÁSKA


Mílé dámy, jdu se s vámi podělit o další bylinku, která nám může velmi pomoci.
Asi nikomu neuniklo, že se sedmikrásky  používají v kuchyni jako ozdoba salátů, ale asi málokdo ví, že se ze sedmikrásek dá dělat čaj při zahlenění a nálev z květů vám pomůže od kožních problémů a plísní.......a to není zdaleka vše....



Včera jsem absolvovala další pravidelnou návštěvu u své gynekoložky a  ta mi doporučila brát k dlouhodobě užívané antikoncepci - hořčík!!!
Nejsem tak rychlá, co se týče kupování prášků, a tak jsem si řekla, že někdy si hořčík v tabletách zakoupím....
....ten den jsem ještě zajela do knihovny, kde jsem pravidelnou návštěvnicí a tam objevila naprosto úžasný časopis Gurmet. Chvilku jsem si tam poseděla a do časopisů nahlédla a najednou jsem zahlédla tento velmi užitečný článek o bylinkách, kde mi padla do oka věta....

"hrst sedmikrásek zajistí člověku přiměřenou denní dávku hořčíku!!!"
.....takže jsem zajásala a zatím návštěvu lékárny na nějakou dobu odložím...sedmikrásek máme na zahradě více než dost a chuťově špatné opravdu nejsou:-)
a o dalších bylinkách zase až příště:-)
krásný den všem
Pavla



Žádné komentáře:

Okomentovat