Translate

úterý 6. května 2014

rychlá, zdravá a hlavně výživná snídaně:-)


Krásné slunečné ráno,
k dnešní ranní kávě jsem si pustila na netu pořad "Kouzelné bylinky" a nechala se tak inspirovat snídaní ze Svatojánu:-)
Přípravu , postup i ingredience jsem si trochu upravila k obrazu svému, a taky k tomu, co dům dal:-)

Snídaně je hotová do 15ti minut bez velkých příprav!!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Vločky s ovocem
------------------
do misky nasypte 1 hrneček ovesných vloček a zalijte studenou vodou 1:1
počkejte alespoň 10 minut, než vločky nabobtnají. Poté přebytečnou vodu vylejte a dále do misky přidejte:
2 lžíce medu /já použila domácí pampeliškový, mírně tekoucí/
2 čaj. lžičky kokosu
2 čaj. lžičky semínek /slunečnicové, dýňové.../
ovoce dle chuti a možností /já našla grep, použila jsem půlku, kterou jsem nakrájela na kostičky /
použít ale můžete i jablka, hrušky, jahody, maliny, rybíz, banán...co zrovna doma nebo na zahradě  najdete...
..................
určitě vyzkoušejte, s takovou vydatnou snídaní vydržíte až do oběda a hned vám půjde práce lépe od ruky:-)



užijte si krásný slunečný den
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat