Translate

úterý 13. května 2014

Zútulňuji domov:-)

po nocích háčkuji děku a už se to pomalu rýsuje....jupííííí:-)
Jsem strašně nerozhodný člověk, takže když jsem si šla vybrat vlnu pro tento účel, tak jsem s výběrem barev strávila asi půl hodiny...původně jsem chtěla jen pastelové barvy, ale pak jsem ještě ke každé pastelové barvě přibrala tmavší odstín a doma jsem zjistila, že jsem přeci jen měla zůstat pouze u pastelových barev, které by se mi do obýváku více hodily.....ale neva, dcera je z deky nadšená, takže až bude komplet hotová, tak poputuje do jejího pokojíku:-) má to jeden klad, že mi slíbila, že bude mít každý den vygruntováno:-)))
Hnědý okraj měl ladit k naší sedačce, ale dceři do pokoje půjde taky, jelikož má vymalováno malinově a zelenkavě a vše doplňuje bílý Hemnes nábytek z Ikea, tak ta hněda vadit nebude:-)
....tak snad bude s úklidem pokračovat i poté, co deku dostane:-)

já už mám v hlavě další nápad na  deku v kombinaci sv. růžové, sv. zelené a bílé, možná ještě sv. modré, která přesně padne do našeho obýváku......už se na to moc těším, ale zařekla jsem se, že si nesmím koupit vlnu dříve, než bude hotová tahle....ještě jí přibude pár řad, a pak ta nejhorší práce.... zapošívání:-( ale slibuji, že to dotahnu do konce.....i když s tím mám někdy potíže.-)

kytička nikdy nesmí chybět na našem jídelním stole, stačí vyběhnout do zahrádky a vždy se do vázy něco najde....a ta dnešní mi krásně ladí k dece.....byla by škoda, to nenafotit:-)
....no a stejně tak u nás doma nesmí chybět žádné číslo časopisu Venkov a styl, ve kterých si neustále listuji a vždy tam objevím nějaký nápad, hodně inspirace i výborný recept....

..a jestli nevíte, co večer u televize s rukama, určitě tuhle činnost doporučuji. Je to výborný relax,  a při háčkování takovéto deky, máte o dost večerů postaráno:-) Manžel určitě bude rád, že se zabavíte a nebudete ho tak  rušit u hokejových zápasů...přesto budete spolu....a oba spokojeni:-)
Určitě vyzkoušejte!!!!
mějte krásné dny
Pavla








Žádné komentáře:

Okomentovat