Translate

čtvrtek 22. května 2014

Romantická kytička z dnešní ranní procházky

dnes ráno jsem přemluvila manžela, aby si vzal dovolenou a nedalo mi to ani tak moc práce:-) Manžel tuto myšlenku velmi rád přivítal a bylo:-)
není nad to, udělat si den sami pro sebe:-)
děti jsme odvezli do školy, vzali naší Terry a jeli do mého tak velmi oblíbeného lesíka nedaleko od nás.
Dvouhodinová procházka byla velmi plodná ve všech směrech:-)
Pes se pořádně vylítal, já natrhala koš plný bylin a manžel mezitím natrhal tuhle krásnou kytičku - pro mě z lásky:-)
no není to romantický? Kdyby tak bylo takových dní více:-)

dnes má být opět velmi teplý slunečný den, který láká k nic nedělání, ale bohužel keramika i zákazníci čekají, tak se chtě nechtě musím odebrat do dílny a dělat, ale udělám asi jen to nejnutnější a zbytek dne strávím spíše v poklidu a s rodinou. Myslím, že si všichni takovýto odpočinek zasloužíme:-)

užívejte si maličkostí a mějte se rádi:-)

a jak už jsem psala, při dnešní procházce jsem natrhala plný koš bylin, což bude dalším tématem a příspěvkem na mém blogu.
Pavla


Žádné komentáře:

Okomentovat